Zwroty
Szczegółowe kwestie związane prawem odstąpienia od umowy i zwrotem towaru uregulowane zostały w § 11 regulaminu (Zwrot towaru i prawo odstąpienia).
Jako konsument masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn. Termin jest liczony od dnia otrzymania towaru.
Odstąpienie od umowy wymaga złożenia jednoznacznego oświadczenia w tym zakresie, które należy do nas przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej (kontakt.sistre@gmail.com) albo pocztą tradycyjną na nasz adres („SISTRE” Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 6/6, 71-533 Szczecin).
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwrotu dokonaj niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Zwróć towar w nienaruszonym stanie, w ten sposób ułatwisz nam realizację zwrotu.
Nie zapomnij przesłać wraz z towarem dowodu zakupu oraz wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu.
Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia faktycznego zwrotu towaru.
Formularz zwrotu towaru zamieszczony jest w załączniku nr 1.
Reklamacje
Szczegółowe kwestie związane prawem do złożenia reklamacji
uregulowane zostały
w § 10 regulaminu (Reklamacje
konsumenckie).
Towar wadliwy objęty jest prawem złożenia reklamacji.
Składając reklamację wskaż okoliczności powstania wady oraz podaje informacje istotne dla jej oceny wady i jej wpływu na towar.
Składając reklamację określ żądanie, czyli dokonaj wyboru pomiędzy: wymianą towaru na nowy; naprawą towaru; obniżeniem ceny; odstąpieniem od umowy (jeżeli wada jest istotna).
Przygotuj jednoznaczne oświadczenie. Możesz je przygotować z wykorzystaniem formularza reklamacyjnego lub w innej formie pisemnej i prześlij je do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej (kontakt.sistre@gmail.com), albo pocztą tradycyjną na adres („SISTRE” Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 6/6, 71-533 Szczecin).
Zgłoszenie reklamacyjne zostanie przez nas zbadana w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany towar, dowód zakupu oraz oświadczenie o wyborze podstawy składanej reklamacji i żądaniu. Wynik oceny prześlemy w formie w jakiej zostało złożone zgłoszenie reklamacyjne.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni zrealizujemy żądanie zamieszczone w zgłoszeniu reklamacyjnym, jeżeli nie będzie możliwe zrealizowanie żądania zaproponujemy inny sposób zakończenia sprawy.
Formularz zwrotu towaru zamieszczony jest w załączniku nr 2.